پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه و پیشرو در فناوری اطلاعات - دانلود تحقیق ، پاورپوینت و پروژه دانشجویی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه و پیشرو در فناوری اطلاعات
  • شناسه : 3291
  • فرمت اصلی : pptx
  • تعداد صفحات : 189
  • حجم فایل : 1.55 مگابایت
قیمت : 140000 تومان
  • در صورت مغایرت با توضیحات
  • از طریق چت انلاین و واتساپ
  • دانلود سریع پس از خرید فایل
  • در هر زمان با چند کلیک سریع

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه و پیشرو در فناوری اطلاعات

تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است. نامیهی اودیرا در سال ۱۹۱۰ شرکت هیتاچی را پایه گذاری کرد تا بتواند با شرکت های دیگر ارتباط برقرار کند و محصولاتش را برایشان عرضه نماید و در حال حاضر در طیف وسیعی از امور کار می کند و در بسیاری از کشور های جهان فعالیت می نماید . با توجه به زندگی نامه و کارهای انجام شده توسط آقای نامیهی اودیرا به خوبی در خواهیم یافت که این شخصیت برجسته در طول حیات خود اموری انجام داده که او را از صف بسیاری از افراد دیگر خارج می سازد و در جمع افراد شایسته قرار می دهد .

حس انسان دوستانه و وطن دوستانه این فرد او را در جمع افرادی قرار می دهد که حضورشان برای جامعه مفید است و برای افرادی که در آن جامعه زندگی می کنند ، پیشرفت حاصل خواهد شد. آقای اودیرا علاوه بر تولید و عرضه محصولات به جامعه ، افکارش را نیز برای آنان به ارمغان آورده و اکنون نیز افرادی که در هیتاچی مشغول به کار هستند این افکار را سرلوحه خود قرار داده اند. همراه ما « تا خرید » باشید با تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن.

« تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن » طلوع هیتاچی

شرکت هیتاچی در سال ۱۹۱۰ پایه گذاری شد. «هیتاچی» (株式会社日立製作Hitachi به معنی آفتاب در حال طلوع می باشد. علت این نام گذاری این است که اولین محصول هیتاچی در شهری با همان نام (هیتاچی) در استان ایبارکی تولید و استفاده شد.

زمینه فعالیت های شرکت هیتاچی

بنیان گذار شرکت، نامیهی اودیرا، اولین محصول خود را که یک موتور القایی با پنج اسب بخار بود برای صاحب کار خود ساخت تا در کار معدن از آن استفاده نماید. بعد از اینکه به کارایی مناسب آن پی برده شد، نامیهی اودیرا سعی کرد آن را برای فروش عرضه نماید، اما به دلیل جنگ جهانی اول در ابتدا موفق به این کار نشد .

اما در زمان جنگ شرکت زیمنس در آلمان نتوانست سه توربینی را که یکی از شرکت های بزرگ ژاپنی سفارش داده بود تحویل دهد. به همین علت شرکت ژاپنی سفارش ساخت را به نامیهی اودیرا داد. او در عرض ۵ ماه موفق شد تا توربین های ۱۰۰۰۰ اسب بخاری را تحویل دهد. بعد از استفاده، شرکت به این نتیجه رسید که محصولات از کیفیت خوبی برخوردارند و به همین خاطر وسایل و محصولات دیگری را نیز سفارش داد . با وجود این سفارشات ، اودیرا مجبور شد برای مبادله کالاها، شرکتی تاسیس کند و نام شرکت را هیتاچی نهاد. این شرکت در استان ایبارکی بنیان نهاده شد.

 زمینه فعالیت های شرکت هیتاچی 

تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن بسیار عظیم بوده است . شرکت هیتاچی یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم برقی در جهان است. این شرکت یک شرکت هلدینگ (Holding company) است. شرکت هلدینگ به شرکت هایی اطلاق می شود که دارای زیر مجموعه هایی باشند و شرکت های زیر مجموعه نیز دارای هویت قانونی و مدیریت واحد خود باشند، اما مدیریت این شرکت ها در اصل بر عهده مدیران و هیئت مدیره شرکت اصلی است. شرکت هیتاچی بزرگترین عضو گروه تولیدی لوازم الکتریکی است. اعضای دیگر این گروه شامل شرکت های فوجیتسو، میتشوبیشی، توشیبا و  NEC می باشند.

 

این شرکت در زمینه های زیادی محصول تولید کرده است. فعالیت‌های شرکت هیتاچی عبارتند از : سیستم‌های اطلاعاتی و مخابراتی، سیستم‌های نیروگاه، خطوط را‌ه‌آهن و حمل و نقل شهری، زیرساخت‌های کارخانه‌ها، ماشین‌های راه‌ سازی، سیستم‌های الکترونیکی، مواد شیمیایی خاص، موتورهای صنعتی، قطعات کامپیوتری، لوازم صوتی و تصویری، سیستم‌های مالی، سیستم‌های لژستیکی و خدمات بیمه.

ادغام مدیریت و انسانیت « تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن »

مدیر عامل و موسس شرکت نامیهی اودیرا (Namihei Odaira) در سال ۱۸۷۴ در استان توچیگی توکیو به دنیا آمد. او پس از اتمام تحصیلات وارد دانشگاه امپریال در توکیو شد و در همان دانشگاه فارغ التحصیل گردید. نامیهی اودیرا در سال ۱۹۰۰ در یک شرکت معدن به عنوان مهندس برق در نیروگاه مشغول به کار شد و با توجه به استعدادی که داشت به سرعت در آنجا پیشرفت کرد. پس از آن در سال ۱۹۰۶ به شرکت Kuhara پیوست و در آنجا به عنوان رییس بخش مهندسی مشغول به کار شد.

 

به مدت ۲۷ سال به طور مداوم نامیهی اودیرا مدیر عاملی هیتاچی را بر عهده داشت.

اگر چه وظیفه اصلی او تامین برق پایدار و حفظ و نگهداری تجهیزات برقی بود، اما همراه همکارانش شروع به تولید یک موتور الکتریکی با قدرت پنج اسب بخار کرد. در سال ۱۹۱۰ شرکت هیتاچی پایه گذاری شد. با وجود اینکه پایه گذار اصلی هیتاچی اودیرا بود ، اما در ابتدا Fusanosuke Kuhara « فوسانوسوکی کوهارا » به عنوان مدیر عامل شرکت انتخاب شد. نامیهی اودیرا در سال۱۹۲۰ تا ۱۹۴۷ مدیر عامل هیتاچی بود و در سال ۱۹۴۷ برای مدتی از هیتاچی جدا شد و در سال ۱۹۵۱ به عنوان مدیریتی خود بازگشت، اما پس از مدت کوتاهی در تاریخ ۵ اکتبر ۱۹۵۱ و در سن ۷۷ سالگی در گذشت.

جدیدترین مدیران هیتاچی

تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ که تاکاشی کاوامورا (Takashi Kawamura) مدیر عامل شرکت هیتاچی بود. او در ۱۹ دسامبر ۱۹۳۹ به دنیا آمد و در دانشگاه توکیو فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۱۰ هیرواکی ناکانیشی (Hiroaki Nakanishi) جایگزین وی شد، ناکانیشی در سال ۱۹۴۶ به دنیا آمده است. او در دو دانشگاه توکیو و استنفورد تحصیل کرد و قبل از مدیریت هیتاچی، رئیس هیئت مدیره هیتاچی مکسل بود.

« تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن » سیر پیشرفت هیتاچی و احساسات مدیر

در سال ۱۹۱۰، اولین سال تاسیس هیتاچی ، مدرسه ای در شرکت تاسیس شد و به کودکانی که در آنجا مشغول به کار بودند، آموزش می داد. در این مدرسه آموزش های فنی و عمومی داده می شد. اگر چه بسیاری از دانش آموختگان بعد از اتمام تحصیل شرکت را ترک می کردند، اما بنیان گذار شرکت هیتاچی گفت : اگر آنها به صنعت ژاپن کمک کنند، من به این کار راضی هستم. در دوره دبیرستان تکنسین های زیادی در مسابقات ملی جهانی مهارت ” world skills” شرکت کردند و با کسب مدال طلا در این مسابقات موفق شدند. این مسابقات در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر محصولات است.

در همین سال ژنراتور هایی با قدرت ۱۰ هزار اسب بخار در مدت پنج ماه تولید شد. این محصول با تلاش های فراوان اودیرا و همکارانش تولید گردید. در دهه ۱۹۲۰ اقتصاد ژاپن با سرعت بالایی رو به رشد بود و این باعث شد شرکت هیتاچی تولیدات خود را با توجه به این سرعت افزایش دهد و با تصاحب و در اختیار گیری شرکت های دیگر، به بزرگ ترین تولید کننده پمپ، دمنده ها، تجهیزات مکانیکی و محصولات فلزی نظیر سیم های مسی تبدیل شود.

فهرست

تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi

تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن » طلوع هیتاچی

نامگذاری اولیه هیتاچی

زمینه فعالیت های شرکت هیتاچی

درباره هیتاچی

موقعیت یابی برای آینده جهانی

تبدیل منابع انسانی برای ایجاد مزیت رقابتی

یک پیاده سازی پیچیده

رونداجرای برنامه درهیتاچی

نظرسنجی Hitachi Insights ابزار ارزشمندی بود

نظرسنجی کاربردی

پایایی نظر سنجی

اهداف آینده برای نظرسنجی بینش هیتاچی

هدف از اجرای سنجش درهیتاچی

وضعیت مطلوب برای تحول منابع انسانی

روش جامع تجزیه و تحلیل افرادبرای مدیریت استعدادها

هویت گروه هیتاچی

ماموریت

ارزش ها

چشم انداز

استراتژی بازاریابی هیتاچی  

بخش بندی بازار، هدف گذاری، موقعیت یابی در استراتژی بازاریابی هیتاچی   

مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی هیتاچی  

ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی هیتاچی  

استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی هیتاچی  

ارزش ویژه برند در استراتژی هیتاچی

تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی هیتاچی

تحلیل مشتری در استراتژی بازاریابی هیتاچی

استراتژی های رشد عمومی و فشرده(پورتر) هیتاچی  

استفاده از استراتژی های رشد عمومی/فشرده مایکل پورتر در شرکت هیتاچی

جریان‌هایی برای استراتژی‌های عمومی پورتر

استراتژی های رشد فشرده

   هدف هیتاچی در استفاده از استراتژی های رشد فشرده

نفوذ بازار (استراتژی اولیه)

   توسعه محصول (استراتژی ثانویه)

هیتاچی چگونه استراتژی توسعه محصول را اعمال می کند؟

توسعه بازار (استراتژی حمایتی).

بخش بندی بازاریابی هیتاچی (ژاپن)، هدف گذاری، تمایز، راه حل موقعیت یابی

چهار مرحله اصلی طراحی استراتژی بازاریابی مبتنی بر ارزش مشتری چیست؟

بخش بندی بازار چیست و هیتاچی چگونه می تواند از تقسیم بندی بازار در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر استفاده کند؟

تقسم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیتی - نمونه ای از تقسیم بندی جمعیتی

تقسیم بندی روانشناختی - نمونه ای از تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری / استفاده از تقسیم بندی پایه - نمونه ای از تقسیم بندی رفتاری / استفاده از تقسیم بندی پایه

تقسیم بندی بین بازاری (Cross Market) چیست؟

هدف گذاری چیست و هیتاچی چگونه می تواند از Targeting در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر استفاده کند؟

تمایز چیست و هیتاچی چگونه می تواند از تمایز در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر استفاده کند؟

تمایز افقی چیست؟ نمونه ای از تمایز افقی

تمایز عمودی چیست؟ مثالی از تمایز عمودی

تمایز مختلط چیست؟ مثالی از تمایز مختلط

۴Pهای آمیخته بازاریابی چیست؟ چگونه هیتاچی می تواند از ترکیب ۴P بازاریابی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق با ارزش مشتری استفاده کند؟

مدیریت و رهبری سازمانی در هیتاچی کانادا

مدیریت

هدایت انرژی انسانی به سمت اهداف سازمان

رهبری

فرهنگ سازمانی

توابع مدیریت

الزامات موفقیت درسازمان

تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط درشرکت هیتاچی

عوامل سیاسی تاثیرگذار

عوامل اقتصادی موثر

عوامل اجتماعی تاثیر گذار

عوامل تکنولوژی تاثیرگذار

عوامل محیطی تاثیرگذار

عوامل قانونی تاثیر گذار

ماتریس آنسوف درشرکت هیتاچی.

نفوذ در بازار

توسعه بازار

توسعه محصول

نفوذ در بازار

تنوع بخشی

هیتاچی  تجزیه و تحلیل / ماتریس SWOT

هدف استراتژی های ماتریس SWOT

نقاط قوت هیتاچی  - عوامل استراتژیک داخلی

  ضعف هیتاچی  - عوامل استراتژیک داخلی

فرصت ها برای هیتاچی  - عوامل استراتژیک خارجی

تهدیدات هیتاچی  - عوامل استراتژیک خارجی

مسئولیت اجتماعی شرکت هیتاچی 

مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) اهداف هیتاچی

     ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت.

پرورش نسل آینده از رهبران نوآور

ساخت رهبران فردا برای تغییر جهان

تجزیه و تحلیل استراتژی آمیخته بازاریابی ۷Ps

آمیخته بازاریابی/ تولید – محصول

استراتژی محصول توصیه شده

قیمت

استراتژی مکان توصیه شده

Mckinsey 7s Framework Of Hitachi Conglomerate(7 اس مکنزی در شرکت هیتاچی)

کاربرد ۷ اس مکنزی در هیتاچی

عناصر سخت

استراتژی

ساختار

سیستم ها

عناصر نرم

ارزش های مشترک

سبک

کارکنان

مهارت ها

    قیمت : 140000 تومان

    خرید و دانلود

    • پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه و پیشرو در فناوری اطلاعات

    • شناسه محصول :3291
    • موضوع : مدیریت
    • فرمت اصلی فایل : pptx
    • تعداد صفحات : 189
    • حجم فایل: 1.55 مگابایت
برای دانلود فایل کافیه روی دکمه "خرید و دانلود" کلیک کنید تا صفحه "پیش فاکتور خرید" برای شما باز بشه و توی این صفحه مشخصات خودتون رو با دقت ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید و بعد از اینکه توی صفحه بانک مشخصات کارت بانکی خودتون رو ثبت کردید و پرداخت انجام شد ، صفحه دانلود فایل باز میشه و می تونید فایل مورد نظر رو همراه با فایل هدیه به راحتی دانلود کنید.
توی سایت درآمد برتر برای هر خریدار یک فایل هدیه در نظر گرفتیم که بلافاصله بعد از اولین خرید ، این فایل رو هم می تونید به راحتی دانلود کنید. لینک دانلود این فایل به همراه لینک دانلود فایل خریداری شده ، بعد از پرداخت به شما نمایش داده میشه. عنوان فایل هدیه "چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم" هست که قیمتش 29000 تومنه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه.
بله. بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین ، صفحه دانلود فایل برای شما نمایش داده میشه و می تونید اون فایل رو به راحتی دانلود کنید.
در سایت درآمد برتر چند روش پشتیبانی رو برای راحتی شما در نظر گرفتیم تا با سرعت بیشتری به پیام های شما رسیدگی کنیم. برای دریافت سریع فایل می تونید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ با ما در ارتباط باشید و ایمیل و شماره همراهی که در زمان خرید ثبت کردید رو ارسال کنید تا فایل رو برای شما بفرستیم. همچنین می تونید از فرم تماس با ما و یا از طریق تیکت در حساب کاربری خودتون این مشخصات رو برای ما ارسال کنید تا فایل رو به ایمیل شما بفرستیم.
اگه فایل با توضیحات همخوانی نداره کافیه از طریق تیکت این موضوع رو به ما اطلاع بدید. ما فایل رو بررسی میکنیم و یا فایل اصلی رو به ایمیل شما میفرستیم و یا اینکه هزینه ای که پرداخت کردید رو به حسابتون برگشت میزنیم. توضیحات کامل تر در این خصوص رو می تونید توی صفحه "راهنمای خرید و دانلود" مطالعه کنید.
برای اینکه در زمان پرداخت آنلاین به مشکل برخورد نکنید باید V P N خاموش باشه و از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و کروم استفاده کنید. و ضمنا در صفحه "پیش فاکتور خرید" مشخصات خودتون رو به شکل صحیح وارد کنید. این موضوع رو در نوشتن ایمیل هم در نظر داشته باشید که ایمیلی که فعال هست و بهش دسترسی دارید رو بنویسید. ایمیل صحیح به این شکله daramadebartar.ir@gmail.com